ÜLDTINGIMUSED
SIA "Multum" (reg nr 44103113123, aadress: Apšu iela 4, Cēsis, Cēsu provints, LV-4101) edaspidi - Müüja - veebipoe kasutustingimused, edaspidi - Tingimused, kehtivad kõigile veebilehe külastajatele, olenemata sellest, kas nad esitavad multum.lv veebipoes tellimuse või mitte, edaspidi - Klient.
Toodet tellides on Klient tutvunud Müüja Tingimustega ja nõustub nendega.
Müüjal on õigus teha poe Tingimustes muudatusi.
Müüja ja Kliendi omavahelised suhted on reguleeritud Läti Vabariigi seadusandlusega.
Kõikide veebipoes kuvatavate Toodete hinnad on näidatud EUR valuutas.
TELLIMUSE ESITAMINE JA MAKSE
Klient esitab tellimuse lisades soovitud Toote "ostukorvi" ja märkides oma nime, aadressi, telefoninumbri, e-posti. Hetkel pakume tellimuste tasumiseks Luminor online maksesüsteemi. Makseinfot ja kasutajaandmeid (kasutaja number, krediitkaardi number, cvc jne andmed) töötleb "Luminor Bank AS" Peale tellimuse vormistamist reserveeritakse kaup 1 tund ja tühistatakse peale määratud perioodi möödumist, pärast perioodi möödumist tagastuslingi avades lisatakse tellitud kaup ostukorvi ja koostate uue tellimuse.
Müüja kinnitab, et kliendi esitatud andmeid kasutatakse ainult toodete müügi ja kohaletoimetamise eesmärgil, täites Läti Vabariigi õigusaktides sätestatud isikuandmete kaitse nõudeid.
Müüja ei vastuta kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete õigsuse eest.
Müüja ei kontrolli ostja ega toote omaniku isikuandmeid ega vastuta kahjude eest, mis võivad tekkida kolmandate isikute maksekaartide või isikuandmete kasutamisest.
Tellimuse edukal täitmisel saadetakse Kliendi e-postile kinnituse e-kiri, kus on märgitud tellimuse olek ja muu lisainfo. Kui te ei saa kinnitusmeili, võtke ühendust müüjaga.

Aktsepteeritud makseviisid:
Online makse alates:
Krediitkaardid:
Teenusepakkuja "Luminor Bank AS"
TARNE JA TELLIMUSE VASTUVÕTMISE TÄHTAEG
Müüja tagab tasulise kohaletoimetamise.
Tellimuse kättesaamise tähtaeg oleneb tarnepiirkonnast ja -aadressist, vastava kättetoimetamise talituse tööst, mis tagab selle tellimuse kohaletoimetamise, ega sõltu otseselt Müüjast.
Kui tellitud toode on meie laos olemas, toimetatakse see kohale 1 kuni 3 tööpäeva jooksul.
  1. Kohaletoimetamine kulleriga või mõne meie kullerteenuse pakkujaga – tellimus toimetatakse adressaadini 3 tööpäeva jooksul.
  2. Kauba kohaletoimetamine tarnepunktidesse – tarnitakse 1-3 tööpäeva jooksul, peale makse laekumist, kui valitud toote(te)le pole määratud teistsugust tarneaega.
Tellimus toimetatakse Kliendile või Tellimuses selle Tellimuse saajana märgitud isikule.
Juhtudel, kui Toodet ei ole Kliendile üle antud posti (kuller)teenuse töötajate süül, hüvitab Müüja Kliendile tasutud toote ja kohaletoimetamise väärtuse alles pärast seda, kui Müüja on saanud tõendi kahju või hüvitamine postiteenuselt.
Teave kullertarnete kohta
Kulleriga toodet kätte saades tuleks tähelepanu pöörata mõnele olulisele asjale.Kui kuller tellimuse teile kätte toimetab, pöörake kohe tähelepanu selle pakendile, kas see pole kahjustatud.Kui näete, et pakend on deformeerunud, rebenenud või muul viisil kahjustatud, on teil õigus:
  • keelduda sellise saadetise vastuvõtmisest;
  • Paluge kulleril koostada kahjuakt;
  • Kontrollige kulleri juuresolekul paki sisu seisukorda ENNE vastuvõtudokumentide allkirjastamist.
Parakstot kurjera dokumentus, Jūs apliecināt, ka saņemšanas brīdī prece bija kārtībā. Lūdzam pārliecināties, ka tas tiešām tā ir, pirms paraksts ir uzlikts.
KAUPA TAGASTAMINE
Enne toote tagastamist peab Ostja Müüjaga ühendust võtma e-posti teel: info@multum.lv!
Kliendil on õigus keelduda tellitud Tootest 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Toote tagastamine on võimalik ainult juhul, kui toote välisilme, tarbijaomadused, originaalpakend ja märgistus on säilinud.
Tarbijaõiguste kaitse seaduse kohaselt on Müüjal õigus keelduda Kliendilt Toodet tagasi võtmast, kui Toodet ei tagastatud originaalpakendis, pakend on tõsiselt kahjustatud, nähtavad väiksemad kasutusjäljed. .
Kliendil on õigus keelduda tellitud Tootest, kui sellel on leitud tööstuslik defekt või kui Toode on pärast hoolikat pesemist (hooldusjuhendit järgides) värvi muutnud või deformeerunud. Sel juhul katab Müüja toote kogusumma ja kohaletoimetamise kulud.
Toote tagastamisel on Kliendil võimalik see vahetada analoogse Toote vastu või saada raha tagasi. Tarnekulud katab Müüja juhul, kui Tootel on tööstuslik defekt.
INTELLEKTUAALNE OMAND
Enne toote tagastamist peab Ostja Müüjaga ühendust võtma e-posti teel: info@multum.lv!
Veebilehe sisu (graafilised materjalid, tekstiline teave, videomaterjalid, nuppude ikoonid, andmekogud, tarkvara ja selle paigutus) on SIA "Multum" omand. Seda kaitsevad Läti Vabariigi seadused ja muud rahvusvahelised intellektuaalomandi kaitset käsitlevad seadused.<br> Veebisaidi sisu reprodutseerimine ja kopeerimine on lubatud ainult isiklikuks kasutamiseks. Saidi sisu uuesti avaldamine ja kopeerimine muudel eesmärkidel ilma kirjaliku loata on keelatud.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui Müüja ja Kliendi vahel on tekkinud lahkarvamusi, lahendatakse need läbirääkimiste teel.
Juhul, kui lahkarvamusi ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse need Läti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras.
LÕPPSINGIMUSED
Müüja ei vastuta tellimuse täitmata jätmise ja muude kohustuste täitmata jätmise eest, kui on ilmnenud vääramatu jõu asjaolud - kohustuste täitmata jätmine kolmandate isikute poolt, eriolukord, terrorism või selle ohud, keskkonna- ja kliimaanomaaliad . Selliste asjaolude ilmnemisel püüab Müüja sellest tulenevad viivitused võimalikult kiiresti kõrvaldada Küsimused, mida Müüja Tingimustes ei käsitleta, käsitletakse vastavalt Läti Vabariigi seadusandlusele.
Üles
🍪 🍪 Küpsiste kasutamine
Kui jätkate saidi kasutamist multumshop.ee, Olete nõus küpsiste poliitika.